Telekanal oli varem saanud Läti võimudelt hoiatuse saatejuhtide sõnakasutuse tõttu, sest nad nimetasid Vene sõjaväge „meie armeeks“. Samuti esitati hoiatus ühes saates ekraanile lipsanud kaardi eest, millel Krimm oli märgitud Venemaa osaks. Viimaseks piisaks osutusid saatejuht Aleksei Korostelevi otse-eetris öeldu, et Dožd üritab mobilisatsiooni ohvriks langenud sõdureid jõudumööda varustuse ja elementaarsete mugavustega aidata. Telekanali sõnul oli tegu sõnavääratusega ja saatejuht lasti ametist lahti, ent teisipäeval otsustas Läti elektroonilise meedia nõukogu Doždi litsentsi siiski tühistada. Muu hulgas heitis nõukogu Doždile ette lätikeelse tõlke puudumist ja viitas ka Läti julgeolekuteenistuselt saadud hoiatusele, mille sisu ei avaldatud.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid