11.02.2023, 13:00
PROOVISÕIT | Dacia Dusteriga Marokos. Kui saab hakkama düünidel, siis ei jää hätta ka mujal
(1)Dacia on üdini aus kaubamärk: ei mingeid turunduslikke suminasõnu ega ilustatud jama. Siin on auto. Põhilised auto tunnusjooned – olemas. Põhilised mugavused – olemas. Oma segmendi odavaim – täpselt nii. Ikka ei sobi? Võta midagi muud!
Mida tegid Jaapani autotootjad 1970-ndatel? Laienesid jõuliselt eksporditurgudele ning said külge taskukohaste ja vastupidavate autode tootja templi. Mida on teinud korealased umbes viimased kümme aastat? Laienenud jõuliselt ja panustanud palju, et sõidukite vastupidavust ja seeläbi kuvandit parandada. Ja nagu näha, on nad seda teinud täiesti edukalt. Julgen väita, et enne Hiina autode pealetungi saab järgmisena selle tähtsa ülesandega hakkama Dacia.
Oled juba tellija?