24.10.2023, 15:12
GRAAFIKUD | Kihlveokontorite pealetung pole mõjunud. Mängurluse näitajad on jäänud paari aasta tagusele tasemele
(6)Statistika näitab, et kuigi riskirühmade protsendimäär on püsinud 2021. aasta omaga võrreldav, on suur osa hasartmängusõltlasi siiski internetti kolinud.

Aastate jooksul on Eesti kasiinokultuur palju muutunud, kuid eksperdid rõhutavad, et hasartmängureklaamidele tuleks rohkem piiranguid kehtestada.
FOTO: | Delfi Meedia
Olybet, Optibet, Unibet, Coolbet – kihlveokontorite „-bet“ liides on nii tänaval kui veebis sedavõrd levinud, et tulevikus võidakse seda loomulikuks nimekujukski pidada. Rääkimata kõikvõimalikest kiirkasiinodest nagu Jalla, Boost, Ninja, Koi – loetelu pole mõistagi ammendav –, mille reklaamid bussipaviljonis istudes või uudiseid lugedes end kodanike ajusagarate vahele kinnitavad.