Mart Niineste musta reede ostuhullusest: kuni kõhu peal on uhke firmamärk, pole oluline, et kõhus on kiirnuudlid
(97)Kehtib kirjutamata reegel, et mida lihtsamat tööd teeb inimene või mida rutem on ta jõudnud elus haljale oksale, seda uhkemad peavad olema tema rõivad, autost rääkimata.
Tõele näkku vaadates märkame kõikjal meie inimeste küljes teatud logosid ja firmakirju. Ning mida kaugemale pealinnast liigume, seda jõulisemalt need meile karjuvad: „Vaata, kui hästi mu kandja elab, mida ta saab endale lubada!“
Ja lubab ta endale nii mõndagi. Näiteks Calvin Kleini logoga nokatsit, läikiva Guessi kirjaga liibuvat T-särki, paremale kannikale kinnitatud Armani kotkaga eelvanutatud teksapükse, säravvalgeid Nike’i spordijalatseid või suure Tommy Hilfigeri kirja ning logoga dressipluusi, Dieseli teksapükse ja Adidase tundemärkidega kummiplätusid. Peamine, et need õiged logod ja kirjad oleks kõigile nähtavad.