Möödunud nädalal, 12. jaanuaril jõudis Estonia kontserdisaalis 27. korda publiku ette Eesti Draamateatri, ERSO ja Eesti Kontserdi ühisprojekt, Tiit Ojasoo lavastatud „Macbeth“. Esimese vaatuse lõpus dervišite keerutamise ajal hakkasid vaatajad etendust filmima, nagu seda tehakse kontserdil. See seadis näitlejad väga ebamugavasse olukorda, kommenteeris lavastuse produtsent Elo-Liis Parmas LP-le. Siinkohal täpsustaksin, milline on „Macbethi“ lavakujundus ja osatäitjate asetus: lava läbib kontserdisaalis peaaegu kogu saali nn sirge teena, näitlejad mängivad publiku keskel, käies inimestest lähedalt mööda. Laval on ainult orkester. Seega, kui mõni vaataja tõstab käe telefoniga üles ja hakkab toimuvat filmima, on seda lavalt väga hästi näha. Ei aidanud seegi, et lavastuse alguses – nagu teatris kombeks – paluti telefonid ära panna ja keelati igasugune filmimine.