Lauri-Dag Tüür muusika on kõlanud Eesti Draamateatris Tõnu Õnnepalu näidendite „Vennas“ ja „Mäed“ lavastustes. Lisaks dokumentaalfilmides „Inimese mõõt“, „Tšernobõli samuraid“, „Saare võimalikkusest“ ja „Vigala Sass – viimased lindid“. Kitarristina tegutsenud bändides Loom, Luarvik Luarvik ja Melmac. Artistina on ta muu hulgas esinenud Stalkeri festivalil (koos isa Erkki-Sven Tüüriga), Üle Heli festivalil ja Kukemuru Ambientil.

Lauri-Dag ütleb oma muusikavaliku kohta nii (kuulata saab ka siit):

Terje Rypdal - Blue

Olen olnud Terje Rypdali suur austaja sellest ajast peale, kui ma isa plaadiriiulist ta esimese plaadi leidsin. Tõenäoliselt on tema mind kitarristina ka kõige rohkem mõjutanud.

David Torn - Suyafhu Skin… Snapping The Hollow Reed

David Torn on teine selline kitarrist, kellest ma olen juba varasest noorusest peale vaimustuses olnud ja iseäranis see lugu just on mulle väga südamelähedane.

David Sylvian - Before The Bullfight

Sylvian on artist, keda ma olen teismeeast alates kuulanud ja kellest ma ei ole ära väsinud. Ta on alati huvitav.

Erkki-Sven Tüür - Klaverisonaat I osa

See on see kõlamaailm, mille sees ma üles kasvasin ja see saadab mind elu lõpuni.

(allolevalt YouTube’i lingilt saab kuulata järjest kogu muusikavalikut)

Lepo Sumera - Pala aastast 1981

Sumera muusikat olen nautinud ka juba varasest lapsepõlvest ja see lugu on juhtumisi kirjutatud minu sünniaastal.

Ligeti - Lux Aeterna

Erakordselt ilus lugu. Ligeti „voolav polüfoonia“ on olnud mulle nagu ka paljudele teistele väga inspireeriv.

Jay Schwartz - Music For Orchestra

Selle loo puhul on lisaks „voolavale polüfooniale“ eriti võluv tema dramaturgiline selgus.

Radian - Shift

Laheda gruuviga mürabänd Austriast.

Underworld - Low Burn

Underworld tähistab minu jaoks seda aega, kui ma ise rohkem elektroonilise muusikaga tegelema hakkasin.

Zakè - A Pale Shelter

Üks ilus ambient lõpetuseks.