Eneli Meresmaa: ka füüsikatunnis võiks õpetaja võtta vahel hetke ja küsida: „kuidas teil päriselt läheb?“
(36)Rahuharidus kui valdkond aitab edendada rahu ja arendada sallivust, et suudaksime probleemsete ja väljakutseliste hetkedega paremini toime tulla.
Noorte aktiivsem kaasamine ühiskonda ja neile võimaluste loomine vajab mõtteviisi muudatust ja teadlikku tegutsemist ka täiskasvanutelt. Statistika ütleb, et 84% Euroopa noortest tunneb enda missioonina teha midagi head ühiskonna ja maailma heaks. Sageli takerdub aga soov selle taha, et ei teata, kuidas ühes või teises olukorras esimest sammu astuda. Sellisel hetkel on eriti tähtis, et noor tajuks lähedal seisva täiskasvanu olemasolu.
Üks rahuprogrammis juhendanud õpetaja on oma kogemusele toetudes jaganud, et noori toetava juhendaja roll ei ole lihtne – julgust on vaja, et selles protsessis professionaalsest rollist lahti murda ja endast kõik anda, et kooliõpilaste enesehinnangut hoida ja tugevdada. Õpetaja ei kuuluta teadmisi, vaid toetab nende omandamist kuulamise, kaasamise ja innustamise kaudu.