14.02.2024, 20:47
ARVUSTUS | „Elu ja armastus“ mõjub nii psühholoogiliselt kui ka visuaalselt võimsalt
(38)Helen Takkini debüütfilm „Elu ja armastus“ on puhas kunst, mitte poolfabrikaat. Film, mis on täis küsimusi, mitte vastuseid.
![Kas Rudolf on aus või ebaaus või vaheldumisi mõlemat? Just selle mõistatuslikkuse edasiandmises on Mait Malmsten võrratu meister.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/df03ed23-fe37-45e2-a0bb-dbc239c6f134.jpg?noup&w=1200&h=711)
Kas Rudolf on aus või ebaaus või vaheldumisi mõlemat? Just selle mõistatuslikkuse edasiandmises on Mait Malmsten võrratu meister.
FOTO: Helen Takkin
„Elu ja armastuse“ märksõnadeks on „selgus“ ja „lihtsus“. Selle omapäraks ja tugevuseks on lihtne, kuid originaalne ja geniaalne võte: korrata formaalselt sarnaseid tegevusi sisuliselt täiesti erinevates, isegi vastandlikes situatsioonides. Näiteks kaks seltskonnapidu samas korteris, mida Irma täiesti erinevalt tajub. Tema kaks täiesti erinevat suhet Rudolfi habemeajamisse. Korduvalt pillub Irma nõusid puruks, kuid täiesti erinevatel põhjustel: kobakäplusest raevuni.
Oled juba tellija?