16.03.2024, 09:00
Kuidas Vahur Keller läbi raskuste eduka teatri üles ehitas. „Tundsin, et kui siia pingile istun, siis enam ei tõuse...“
Eesti ainus põnevusteater õitseb hoolimata sellest, et kultuuriministeeriumi soosingusse pole ta (veel?) jõudnud. Peale publiku meeldib seal ka kummitustele.
![„Usaldame publikut ega käitu nagu lasteaiakasvatajad,“ ütleb põnevusteatri loonud Vahur Keller. Leebest korrast hoolimata oskab Kellerteatri publik käituda intelligentselt.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/ee11776b-c4bc-4147-ae2d-2e34b4d64540.jpg?noup&w=1200&h=711&fx=0.466667&fy=0.540625&rotate=0&flip=0)
„Usaldame publikut ega käitu nagu lasteaiakasvatajad,“ ütleb põnevusteatri loonud Vahur Keller. Leebest korrast hoolimata oskab Kellerteatri publik käituda intelligentselt.
FOTO: | Delfi Meedia
Märtsis täitus Tallinna vanalinnas tegutseval Kellerteatril viis tegevusaastat. Tegemist on ainulaadse teatriga mitmes mõttes. Esiteks on Kellerteater ainus Eesti teater, mis keskendub üksnes põnevusrepertuaarile. Teiseks saab Kellerteatri lavastusi jälgida ka Tallinnas viibimata. Tegutsetakse ka voogteatrina, ja kuigi koroona-aastad on möödas, on siiani säilinud ustav tellijaskond, kes etendusi veebist vaatab. Kuid eriliseks teeb Kellerteatri veel nii mõnigi asi, kasvõi näiteks teatribaari kohal rippuv soovitus „Baarist klaasiga julgelt saali!”.
Oled juba tellija?