Kui sa sõidad mööda maanteed, mis on sile ja tasane, siis selline maantee endast märku ei anna. Aga kui teele satub auk, kust sa läbi sõidad, siis on maantee märku andnud. See märguanne, auk maantees, on maantee reklaam.

Loomulikult on sellise reklaami vektor negatiivne. Sulle ei meeldi see auk. Maantee on küll saanud endale tähelepanu, aga ta on saanud negatiivset tähelepanu.

Aga nüüd kujutame ette, et sa sõidad pimedas, oled oma mõtetes, võib-olla isegi servast magama jäämas, unine, ja nüüd sa satud auku. Ehmatad vihaselt ärkvele, võtad hoo maha, ja hetk hiljem märkad keset teed seismas suurt põtra. Tänu augule, hoo maha võtmisele, jõuad pidurdada ja seisma jääda enne põtra. Nüüd on augu vektor muutunud sinu jaoks positiivseks.