16.06.2024, 14:00
MEEDIAKOLUMN | Karl Multer: Tallinn, ära tee ennast Vilniuse eeskujul lääne silmis lolliks
(27)Võim on muutunud. Äkki tunneks viimaks oma linna üle uhkust?
Vilniuse viimase silmatorkava turunduskampaania valguses jätkuvad arutelud - kas ka Tallinna turunduseks oleks vaja teha samuti midagi julgemat? Vilniuse kampaania on olnud selgelt silmatorkav ja eristuv, julge lähenemine murdis üle rahvusvahelise meediakünnise.
FOTO: Youtube
Kas aga lihtsalt silmatorkav kampaania on alati hea kampaania? Vilniuse tunnuslause on küll olnud bravuurikas - „G spot of Europe“. Selle peale hetk mõeldes on loogiline järgmine küsimus – kas Vilniuse linnakodanik tunneb, et ta elab euroopa G punktis. Või mida see sõnum üldse tähendab?
Oled juba tellija?