21.08.2024, 16:26
Ilmar Tomusk: teenindaja peab suutma kliendiga eesti keeles suhelda. Muud varianti ei ole!
(99)PÄEVA FOOKUS | Kindlasti tuleb kunagi aeg, kui meie teedel vuravad isesõitvad bussid ja taksod, millega on võimalik eesti keeles suhelda. Kuni aga see pole teoks saanud, peavad omavahel suhtlema inimesed – klient ja teenindaja.
FOTO: | Delfi Meedia
Üks reisija kirjutas, et piletit müües rääkis juht ainult vene keeles. Kui aga buss ei peatunud sõiduplaanis märgitud peatuses, ei osanud bussijuht reisijatele selle kohta eesti keeles sõnagi öelda.
Teise hiljutise juhtumi puhul sõitis bussijuht valet teed ning õigesse peatusesse jõuti vaid tänu sellele, et reisijate hulgas oli inimene, kes oskas juhti vene keeles juhendada. Tavapärased on kaebused, kus sõiduk on peatunud rikke tõttu ning juht ei suuda selgitada, mis toimub.
Oled juba tellija?