Küllap oled juba kuulnud, et sõnal on jõud ja tulevik kuulub neile, kes esitavad vastuvõetavama ja paeluvama narratiivi. Tõsi ta on. Meedial on võimalus valida, millist narratiivi ja milliste sõnadega kasutada, et vaataja-kuulaja tähelepanu võita. Võtmesõnaks ongi tähelepanu, sest on üldteada, et tavatarbija fakte ei kontrolli ega arvesta oma eelarvamustega. Tal pole selleks aega ega energiat.

USAs on iseseisev meedia pea olematu. Aeg-ajalt sünnib mõni väljaanne, mis pasundab oma iseseisvusest ja neutraalsusest. Ent pigem varem kui hiljem imbub poliitiline eelistus nendegi üllitistest häbematult läbi. Ja ega see kõige hullem polegi.

Meedia subjektiivsust ja avaliku arvamusega manipuleerimist on pannud tähele ka ameeriklased. Mis neid ärritab, pole subjektiivsus ja manipuleerimine, vaid selle esitamine neutraalse fakti pähe. Hunt lambanahas. Ausus on aga ameeriklastele oluline mõiste.

Ameeriklased otsivad tõendust oma vaadetele ja kõik, mis sellega kooskõlas pole, ajab närvi mustaks ja tundub manipulatsioonina. Seega 100% ameeriklasi näeb oma silmaga „tõestust“, et on meediakanalid, mis ajavad täielikku umbluud. Ja 100% ameeriklasi on veendunud, et 50% kodanikest on lolliks läinud.