Elektriautode asemel kinnitavad Eestis kanda hübriidautod, mis moodustavad juba üle poole autode müügist. Hübriidautod on maksusõbralikud ja tarbijale paremini vastuvõetavad kui täiselektrilised autod. Päriselt elektriautodele üleminek nõuab selgemaid riiklikke strateegiaid nii toetuste kui ka laadimisvõrgu väljaarendamise osas.

Ühelt poolt on autotööstused investeerinud tohutuid summasid, et tuua turule elektrisõidukeid, teiselt poolt puuduvad nii Eestis kui ka mujal Euroopas endiselt tingimused nullheitmega sõidukite massiliseks kasutuselevõtuks – laadimise infrastruktuur on puudulik ning puuduvad toimivad ostu- ja maksusoodustused, et inimesi panna keskkonnasäästlikumate sõiduvahendite kasuks otsustama. Seega kipub tuhmuma ka helesinine ootus, et aastaks 2035 on kõik inimesed pööratud elektriautode usku.