Adidas on ametliku palli sünonüümiks, mis võeti kasutusele 1970. aastal, mis ajast MM on mängitud just Adidase palliga. Neljast poolfinaali jõudnud meeskonnast mängivad Adidase vormis Saksamaa ja Hispaania. MM-i ametlik sponsor Adidas on sellelt MM-ilt saanud rohkem, kui eelmistel kordadel, kirjutab Rootsi E24 veebileht.

Adidase jalgpallitoodete müük on võistluste aastal olnud juba 15,1 miljardit eurot. Võrreldes kaheaastase EM-iga, kus müük oli mängude aastal 13 miljardit ja 2006. aasta MM-iga, kus aastane müük oli 11,98 miljardit eurot, on edasiminek tuntav.

Helsingi Kaubanduskõrgkooli õppejõud Arto Lindblom kinnitab, et Adidas võib ennast pidada brändimaailmameistrivõistluste võitjaks, kirjutab Kauppalehti. Lindblom mainib siiski ka, et Nike on olnud Adidasele tugev vastane, ehkki Nike ei ole võistluste ametlik sponsor.

Adidas on jalgpalliga liituvas turuosas maailmas esimesel kohal 34 protsendiga. Euroopas on Adidase turuosa 38 protsenti ja Saksamaal ning USA-s lausa üle 50 protsendi. Näiteks müüdi Adidase jalgpallisärke selle aasta esimeses kvartalis 6,5 miljonit tükki. Neli aastat tagasi müüdi neid vaid 3 miljonit.

Ametlikke Adidase palle on müüdud sel aastal juba 13 miljonit.