Absurdsena näivad ka linna selgitused eilsetes lehtedes, seda enam, et tänases loos kutsuvad nad autojuhte oma sõitu paremini planeerima. Tallinna transpordiameti liikluskorralduse osakonna juhataja Talvo Rüütelmaa väide, et muudatustest pole vaja teada anda, sest autojuhid peavad suutma liikluses ümber orienteeruda, ei näi kuigi pädev. Orienteeruma peab, ent selleks on tarvis liiklusmärke ja ennetavaid hoiatussilte. Asfaldile maalitud valgest laiali valguvate kontuuridega sõnast BUS ei piisa liikluse sujuvaks korraldamiseks – autojuht ei märka muudatust enne, kui juba valel rajal sõidab. Abi oleks olnud nii maha joonistatud juhatavatest joontest kui ka loomulikult näiteks pool kilomeetrit ettepoole asetatud teadetest uue liikluskorra kohta.

Autojuhtide teadmatusest veel rohkemgi püstitab küsimusi bussijuhtide vähene informeerimine, eriti kui linn põhjendab radade vahetamist ühistranspordi kiiremaks ja mugavaks muutmisega. Autobussikoondise esindajate sõnul üllatas liiklusmuudatus ka neid. Paneme Tallinna juhtidele südamele, et nad edaspidi kasutaks uutest kordadest teatamiseks maksumaksja taskust rahastatud kanaleid ja ka erameediat. Tallinna TV kodulehele riputatud nädalatagune pressikonverents üldistest liiklusmuudatustest ei ole piisav, vaja on vahetuid teateid konkreetsete tänavate kohta, ennetavatest liiklusmärkidest rääkimata.

Teavituse kõrval tekitab küsimusi ka liiklusmuudatuse põhjendatus. Rüütelmaa ja liiklusinseneri Dago Antovi sõnul on autoradade arvel bussiradade lisamine kindel püüd kesklinna autovabamaks muuta ja motiveerida inimesi ühissõidukeid eelistama. Lähiajal tuleb selliseid muudatusi veelgi. Ent kiiremast ja väidetavalt tasuta ühistranspordist ei piisa, et autoga sõitev inimene oma harjumusi muudaks. Kui sõidukid on endiselt pungil täis ja räpased, pole viis minutit kiiremast sõidust kasu. Seega tuleb kiiruse kõrval tegeleda ka muude sõidukeid puudutavate probleemidega. Enne lahendus ja hoiatused, siis muudatused.