27.06.2013, 04:30
Kas osta Birkini kott või Banksy?
Asjadel on jõudu ja asjad on otsustava tähtsusega, teab moeajakirja peatoimetaja ja moeblogija.
FOTO:
Mõnd asja tahavad homo consumus'ed saada rohkem kui teist. Tavaliselt eristavad neid asju teatud logod ja mustrid. Ihade loomisega tegelevad kooslused nõuavad enda sekka lõviosa andekaid inimesi, sõnast „loovus" on saanud müügioskuse ja proosalistel eesmärkidel õilsa retoorika rakendamise tähistaja. Keskmine reklaamiagentuuri töötaja elab mugavamat elu ja saab endale lubada rohkem asju kui keskmine skulptor.
Moe kui nähtuse, tema tööriistade ja varjukülgede lahkamisega on tegelenud rohkesti filosoofe ja muid teooriaässasid. Nüüd on järg kunstnike käes.
Oled juba tellija?