Kuidas Eesti kultuurieksporti mõtestada? Mis meid riigina huvitab, kas eelkõige väljaveetud „kauba” kvaliteet, müügivõime või mainekujundus?

Reet Remmel: Kultuurieksport on tegelikult sellest, millega meie siin tegeleme, üks osa. Meie osakond tegeleb kultuuri rahvusvahelistumisega, mille teine pool on juba majanduslikku tulu toov eksport. Tegelikult on need eesmärgid sageli omavahel seotud ja üks võib kasvada teiseks üle. Näiteks disainerite liit käis kolm aastat Pariisi messil, neljandal aastal osteti ära terve boksitäis disainitooteid. Tegeldi kultuuri tutvustamisega ja mainekujundusega, kuni hakkas tulema ka majandustegevus.

Loe pikemat intervjuud ja saad teada, millised Eesti kollektiivid ja artistid sel aastal eri maailma lavalaudadel ja muuseumisaalides üles astuvad.

Loe hiljem
Jaga
Kommentaarid