Homme laupäevalehes LP: Vihased linnud hakkavad kvantfüüsikat õpetama
Angry Birdsi erakordselt kaasahaarav telefonimäng tähistab tänavu oma viiendat sünnipäeva.
Eelmisel aastal oli Angry Birdsiga tuntuks saanud ettevõtte Rovio kasum enam kui poole väiksem, kui aasta varem. Kas kiire lennuga kosmilistesse kõrgustesse paiskunud edu on hakanud vaibuma?
Peter Vesterbacka, kelle visiitkaardil seisab ametinimena kirjas „Võimas kotkas“ (Mighty Eagle – A.T) ehk siis ettevõtte turunduspealik, kasumi kahanemisest numbrit ei tee. Kohtume temaga president Toomas Hendrik Ilvese Soome-visiidi käigus, Rovio tüüne vaatega Helsingi peakorteris.
„Oleme siiani suutnud ise rahastada firma laienemist, seega me ei näe väiksemat kasumit suure probleemina,” kinnitab Vesterbacka veel kord.
Vesterbacka tuletab meelde, et Angry Birds peab sel aastal alles viiendat sünnipäeva, seega on kõik pigem varajases staadiumis. Ta toob võrdluseks, et mõned teised maailmakuulsad karakteritel põhinevad brändid on oluliselt vanemad: Hello Kitty 40 aastat, Mickey Mouse alates 1928, Super Mario peaaegu 30 aastat. „Oleme alles alustamas,” kinnitab Vesterbacka.
Ta kannab tööl uhkusega punast Angry Birdsi pusa. Rovio majas ringi liikudes torkab silma, et kogu sealsel nooruslikul ja rahvusvahelisel meeskonnal on mõni vihane lind seljas, käes või küljes.
„On väga oluline märkida, et me ei ole mängufirma, isegi mitte meelelahutusfirma. Oleme „kolme E“ firma: entertainment, education, entrepreneurship (meelelahutus, haridus, ettevõtlus),” rõhutab Vesterbacka.
Pikemalt saad vihase linnu loojatest lugeda juba homme, laupäevalehest LP!