Veeremi küsimus: Uued trammid, mis sõitma hakkavad, ei ole täiendus, vaid asendus, st kõige vanemad trammid (KT4 Tsehhi Tatra toodang) on minu teada osaliselt lammutatud varuosade reserviks ja kered vanarauda utiliseeritud. Suvel oli kindlalt 10 trammi juba maha kantud. Võimalik, et nüüd veel lisaks. Seega puudub reaalne veerem, millega trammiliiklust üldse avada.

Raha küsimus: Trammi liinikilomeeter on neljast veovahendiliigist - bussist, trollist, rongist, trammist - kalleim. Seega, mida hiljem tramm liinile tuleb ja vedama hakkab, seda vähem linn ühistranspordile kulutab.

Nagu Edgar Savisaar linnapea, nii ei anna ka abilinnapea Taavi Aas seoses ühistranspordiga sisulisi vastuseid - ka see on üks Keskerakonna valimiskampaania elemente. Sotsiaaldemokraadid on volikogus korduvalt ja detailideni esitanud ühistranspordi kohta küsimusi. Vastusteks kuuleb ainult häma.

Ehk siis Keskerakond väldib igasugust arutelu, korrutades vaid seda, mitu uut bussi on ostetud ja kuidas uued trammid Tallinna toodi. Kõrvale on jäetud asja sisuline külg – liinivõrk, teenuse kättesaadavus (millal alustab, lõpetab, sagedus) ja kvaliteet (aegadest kinnipidamine, puhtus, täituvus, veeremi temperatuur nii suve kui talvel). Täiesti tagaplaanil on ka see, kui palju see kõik maksumaksjale maksab.