Ford DMACK-ile on see esimeseks korraks, kui nad WRC-tiimina täishooaja kaasa teevad.

Tänak kuulus DMACKi ridadesse ka 2014. aastal, kui ta tiimil WRC2 tiitli võita aitas. Samuti sõitis ta DMACKi rehvidega 2011. aastal M-Sport Stobart meeskonnas, tulles Walesi rallil 6. kohale.

"Olen DMACK-iga taasühinemise üle väga elevil. Olen ülimalt motiveeritud, et jätkata tõsise töö tegemist ning jõuda tippudele lähemale," lausus Tänak ametliku pressiteate vahendusel.

"2014. aastast on mul palju häid mälestusi. Tean, et meeskond teeb väga kõva tööd ja asjad liiguvad ülesmäge. Meil oli küll keeruline hooaeg, aga samas näitasime ka head kiirust. Nüüd, kui meil on rohkem WRC-kogemust, saame tulevikus ainult paremaks minna. Ma ei jõua hooaja algust Monacos ära oodata!" lisas eestlane.

Tänak sai DMACK-i roolis sõita juba eelmisel kuul, kui ta Hispaanias koos tiimiga auto arendamisega tegeles. Detsembris osaletakse testimisel Monte Carlos, et olla koos kaardilugeja Raigo Mõlderiga valmis jaanuaris algavaks MM-sarjaks.

DMACK-is hakkab sõitma teinegi eestlane

Lisaks Tänakule hakkab DMACK-i rooli keerama teinegi eestlane Sander Pärn, kes asub võistlustulle WRC2-sarjas. Pärna tiimikaaslaseks saab seal norrakas Marius Aasen.

"Oleme töötanud selle programmi kallal kuus kuud. See on osa meie kolmeaastasest arenguplaanist. Usun siiralt, et kombinatsioon M-Sportist ja Otist on meie jaoks parim lahendus WRC-s arenemiseks," avaldas DMACK-i tegevdirektor Dick Cormack. "DMACK-il on kindel siht püüda tulevikus WRC-tiitlit ja ainus viis selle saavutamiseks on hetkel keskenduda arengule ja teha kaasa terve WRC-sari."

Mõni päev tagasi spekuleeris mainekas autosport.com portaal, et Tänaku tiimikaaslaseks DMACK-is saab Jari Ketomaa. Selles osas veel ametlikku kinnitust tulnud pole.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemana
Ükskõiksena
Kurvana
Vihasena