Sepa staadioni ühisrahastuskampaania viimane ruutmeeter müüakse tuleval pühapäeval
Sepa Jalgpallikeskuse valmimisse on praeguseks panustanud üle 2500 inimese ja ettevõtte, kellest viimane, Värska Vesi AS aitas kampaania ka üle 85% künnise. Kampaania eestvedajate sõnul on saab tänaste prognooside kohaselt kindlusega öelda, et 17. jaanuariks on 100% staadioni rahastusest kokku saadud.
“Me oleme jõudnud kahe ja poole kuuga Eestis harukordse ühtehingamiseni,” oli kampaaniajuht Kalle Paas õnnelik. “Paljude heade inimeste toel saame öelda, et jah, 17. jaanuaril me jõuame ühiselt oma eesmärgini! Nii et kellel veel on tahet panustada meie laste tervislikumasse tulevikku, siis nüüd on see viimane aeg leida oma ruutmeeter ja kirjutada oma nimi ajalukku.”
Ühisrahastuskampaania plaanitakse pidulikult lõpetada tänuüritusega Tartu Raekoja platsi kiigemetsas, kus tänatakse toetajaid ja loositakse välja auhinnad. “Suurem tänuüritus tuleb loomulikult staadioni valmimisel, sest ühisrahastuse teekond pole veel läbi,” kinnitas Paas. “Samas on 17. jaanuariks väga suur samm unistuse täitumiseni tehtud, seega on põhjust tähistamiseks!”
MTÜ Jalgpallikool Tammeka alustas 2. novembril Eestis ainulaadse ühisrahastuskampaaniaga, millega kogutakse 150 000€ Tartu staadionipõua leevendamiseks ning Sepa staadioni renoveerimiseks.
Tartu disainiettevõtte Neway loodud virtuaalses keskkonnas saab igaüks osta endale sümboolse ruutmeetri valmivast väljakust. Kampaania päädib tuleval suvel jalgpalli EM-finaali ühisvaatamisega vastvalminud Sepa Jalgpallikeskuses, kuhu on kutsutud kõik sümboolse ruutmeetri omanikud.
Rohkem infot on saadaval veebisaidil www.jalgpallikeskus.ee