Mitu korda suurem kindlustusmakse oleks Taxify jt „infoühiskonna teenuse vahendajate” (nii neid praegu ühistranspordiseaduses nimetatakse) ärimudelile tugev hoop. Praeguste sõiduhindadega ei tasuks siis paljudel juhtidel enam taksot sõita. Sellest oleks kahju, kuid ikkagi ei peaks riik probleemi lahendamiseks Taxify ees sammu tagasi astuma. On kindlustusfirmade ja taksovahendajate asi kompromiss leida.

Riik ei peaks probleemi lahendamiseks Taxify ees sammu tagasi astuma. On kindlustusfirmade ja taksovahendajate asi kompromiss leida.

Läbirääkimisruumi on. Taxify peab ebaõiglaseks seda, et liikluskindlustuse pakkujad lajatavad sama tariifiga kindlustuse nii 300 kui ka 30 taksovedu kuus tegevale sõidukile. Taxify väidab, et soovib dünaamilise hinnastamisega liikluskindlustust, kus kindlustusmakse suurus sõltub näiteks taksoplatvormi kasutamise kestusest, aga ükski kindlustusselts ei soovivat Eestis sellist kindlustust pakkuda. Liikluskindlustuse fond seevastu väidab, et Taxify ei taha avaldada sõidustatistikat, mis võimaldaks kindlustust dünaamiliselt hinnastada.

Vennad Villigud, andke kindlustusseltsidele need andmed või tehke oma kindlustusfirma. See pole õige „infoühiskonna teenus”, mis püsib ainult seaduseaukudel või seaduste eiramisel.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena