Korraldustega arvestamine on kui toolide mäng: vahel pakutakse üksteisele istet, vahel istutakse kahel toolil korraga.
Foto: Anastasia Semjonova
Andres Maimik (A.): Kuule, Miriam, me käisime vaatamas tükki „2 + 2”. Millega see tehe seal võrdus?
Miriam Maimik (M.): 22. Heh.
A.: Kas see on matemaatiliselt õige?
M.: Ei, õige on neli.
A.: Aa, aga kas teatritegijad tegid siis vea, et panid sellise pealkirja?
M.: Ei. Kuna see teatritükk räägib reeglitest ja lastest, siis need lapsed, kes ei ole väga palju harjutanud, arvavad, et 2 + 2 on 22. Või siis 1 + 1 = 11.
A.: Aga kas ei ole nii, et kui lõikad paberist välja kaks kahte ja lükkad nad kokku, siis on ikkagi 22?
M.: No see on ühes mõttes loogiline, teises mõttes ei ole.