“Dokumentaalse audiovisuaalmaterjaliga sümbioosis sünnib kohapeal sündiv kordumatu elamus, mis püüab vaatajale pakkuda imet ning panna meid režissööri täpsel õrnakäelisel juhtimisel ületama gravitatsiooniraskust. “ kommenteeris teost festivali kunstiline juht Kaarel Kuurmaa. “On see film, mis toodud teatriruumi või teatrietendus, mis kasutab filmikunsti jutustava vahendina on juba vaataja enda otsustada, aga igaljuhul on kunstniku ja filmirežissöörina tuntud Normani julgus elavas esituses lugu jutustada tähelepanuvääriv”

Kunstiliselt otsingulistelt radadelt pärineb Poola visuaalkunstnik Jaśmina Wójciki mängulik ja eksperimentaalne “Ursuse tehase sümfoonia”, mis ühendab Dominik Strycharski rajud helimaailmad, tantsulise koreograafia ning Poola traktoritehase ajaloo üle võlli keeratud pöörasusega.

Žanripiiride hägustumist näitab ka Ülo Pikkovi dokumentaalse anima eriseanss pühapäeval kuue lühifilmiga, mille raames näeb ka tema uusimat teost "Kilpkonn ja jänes", mille maailmaesilinastus toimub tänavusel DocPoint Tallinna festivali avamisel.

Loe festivali kohta lähemalt siit.