Keskerakonna, Isamaa ja EKRE koalitsiooni moodustamises polnud muidugi midagi head, kuid isegi selles koalitsioonileppes oli vähemalt üks punkt, mida iseenesest võib tervitada. Peatükis „Transport ja taristu” on sõnastatud järgmine kokkulepe: „Edendame jalgratta kasutust läbi kergliiklustaristu arendamise. Toetame omavalitsusi jalgrattastrateegiate loomisel ja elluviimisel.”
Väga tore. Väga paljud inimesed, eriti noored, kindlasti toetavad mõtet, et riik paneks õla alla omavalitsuste mõttearendusele, kuidas muuta rattaga liiklemine ohutumaks ja mugavamaks. Tallinn on juba mitu aastat tagasi linnavalitsuse tasemel rattastrateegia kinnitanud. Tõsi, selle täitmine läheb esialgu vaevaliselt. Erilist entusiasmi selle elluviimiseks praegune linnavalitsuse koosseis üles ei näita. Arvatavasti tuleneb see suures osas ka sellest, et mingit entusiasmi rattaliikluse suhtes ei ole poliitilisel tasemel (abilinnapea Kalle Klandorf) ega ka ametnikkonna poolt (transpordiameti sõnaosav eestkõneleja Talvo Rüütelmaa).