Andre Hanimägi jalgratturite survest: tomatitega rohelist pealinna loopides lendavad kaikad me kõigi kodaratesse
Uute rattateede rajamine, seniste arendamine ja Tallinna jalgrattastrateegia järgimine on kahtlemata oluline, kuid see ei tohi olla ketšupine revolutsioon, vaid järk-järguline evolutsioon.
Andre Hanimägi
Haabersti linnaosa vanem, Keskerakond
Jalgratturite meeleavaldus linnavalituse ees 11.09.2020
FOTO: Foto: Karl-Eerik Pink
Meil tuleb arvestada, et täna on ratta seljas liiklemas vaid ca 4% pealinlastest ning ratas ei saa ka suurima soovi korral asendama autot või ühistransporti, mida kasutatakse Tallinnas liiklemiseks vastavalt 53% ja 31% juhtudel.
Praegu täieneb pealinna jalgrattateede võrgustik ligikaudu 10 kilomeetrit aastas ning jalgrattastrateegias nimetatud eesmärgid aastaks 2027 on suures osas täidetavad. Kas oleme aga ühiskonnas valmis seda protsessi kiirendama ja panustama märgatavat lisaraha jätmaks autod minevikku ning asendamaks neli ratast kahega tööle või kooli sõitmiseks nii suvel kui ka talvel?