Igal pühapäeva õhtul kell 17 ootavad tuhanded noored kodumaise sisulooja Andrei Zevakini uut YouTube’i videot. Zevakin rõõmustab oma jälgijaid teravmeelsete videotega, mis käsitlevad näiteks tõsielusaadet „Rannamaja”, täiskasvanutele mõeldud meelelahutust pakkuvat OnlyFansi keskkonda kui ka kevadise koroonakarantiini ajal teineteist leidnud TikToki tegelasi Triinu Liisi ja Justinit. Teemad varieeruvad seinast seina ja on tuttavad enamikule 13–24-aastastele.

Ent paljud buumerite (snd 1946–1964) ja x-generatsiooni (snd 1965–1980) esindajad reageerivad kortsus kulmu ja segaduses ilmega, kui kuulevad noori TikToki trende ja nimekaid YouTube’i tegelasi arutamas. Sadade tuhandeteni, isegi miljoniteni ulatuvad jälgijaskonnad, uued populaarsed ühismeediakanalid, sisuloojatest arvamusliidrid ja noortepärane meelelahutus on vanema generatsiooni jaoks võõras maailm. Paneb suisa kukalt kratsima: milles peitub huumor? Miks on säärane sisu noorte jaoks intrigeeriv, kuid jääb vanemale põlvkonnale kaugeks?

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega