24. märtsil 70. sünnipäeva tähistanud Tommy Hilfigeri moemaailma karjäär sai alguse juba 1969. aastal keskkooliõpilasena, kui ta avas oma kodulinnas Elmiras esimese riidepoe People’s Place. Kümme aastat hiljem kolis Tommy Manhattanile, et astuda moedisaineri ametile sammuke lähemale. 1985. aastal tuligi ta omanimelise kaubamärgi alt välja esimese meesterõivaste kollektsiooniga.
Juba samal aastal nimetas üks Times Square’i väljakul olev reklaamtahvel Tommy Hilfigeri „Ameerika moemaailma järgmiseks suureks nimeks”. Seal kõrval olid juba end tõestanud moefirmade nimed, näiteks Ralph Lauren ja Calvin Klein.

Hilfigeri eesmärk oli värskendada moeklassikat, aga samal ajal oli tema soov, et rõivaid saaks endale lubada palju inimesi, need oleksid soodsa hinnaga. Tundub, et moesõpradele disaineri idee meeldis, sest Tommy Hilfigeri nimi toob 36 aastat hiljem sisse miljardeid.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega