Jänese äriedu peitus üsna osavas müügitaktikas. Tema kauplustes olid jaehinnad teistega võrreldes umbes kümnendiku võrra odavamad. Seda sai ta lubada tänu suurtele kaubakogustele, mis ta ostis ise Eestist, näiteks Sindist ja Narvast, või väljastpoolt sisse. Tema kauplustes pakuti samal ajal ka riiet, mis oli pärit Inglismaalt, Venemaalt, Poolast, Šveitsist, Rootsist ja mujaltki. Kaup jõudis Tartusse raudteed pidi ja jaamast veeti see hobuvankritega kauplustesse laiali.

Algus oli mõistagi raske, sest tootjad ju ei teadnud teda, kuid ta suutis kiiresti oma nime tuntuks teha. Jänes oli ka üks esimesi, kes korraldas kaks korda aastas suuri odavmüüke: veebruaris-märtsis seisma jäänud talveriietele ja oktoobris-novembris suveriietele. Hulgimüüjana varustas Jänes riidega suurt osa Lõuna-Eestit.

„Jänes oli neid ärimehi, kes oskas oma kaubale head reklaami teha ja soliidse reklaami tähtsust õieti hinnata,” kirjutas Postimees oma järelhüüdes. „Kujukaks näiteks sellel alal on tema kalender, mida igal aastal kuni sajas tuhandes eksemplaris levitati rahva hulgas.”

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega