![Toa lagi on punutud nööridest, kõik tegelased on mähitud nööridesse – nöörid piiravad nende liigutusi, segavad tegutsemist, muutuvad sõlmedeks, kiikedeks, kaunistusteks, piitsadeks, seosteks inimeste vahel.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/c2c7ac80-c4e6-11eb-b5c6-ddaaf87e142d.jpg?noup&w=767&h=914&r=9:16&ch=0.8435&cw=1&cx=0&cy=0.0009)
Toa lagi on punutud nööridest, kõik tegelased on mähitud nööridesse – nöörid piiravad nende liigutusi, segavad tegutsemist, muutuvad sõlmedeks, kiikedeks, kaunistusteks, piitsadeks, seosteks inimeste vahel.
FOTO:
Väga ilusate, hõrkude, isegi delikaatsete vahenditega anub Tallinna Linnateatri lavastus „Rogožin” meid jääma inimesteks.
Inimtühjas sünges kulunud väljanägemisega toas, mille seinu katavad niiskusplekid, seisab näoga seina poole pööratud maal. See pööratakse vaatajate poole alles etenduse keskel, kuid juba on aimata, et see on Holbein noorema „Surnud Kristuse” koopia. Seesama maal rippus Dostojevski romaanis „Idioot” Rogožini toas ja oli kunagi vapustanud Dostojevskit ennast. Nii tugevasti vapustanud, et ta oleks peaaegu saanud epilepsiahoo.
Oled juba tellija?