Riigikogu keskfraktsioon on võtnud seisukoha, et kuna kokkuleppeveoteenus ei eristu oluliselt taksoveost - mida on muide kinnitanud ka konkurentsiamet -, peaksid nõuded taksoveole ja kokkuleppeveole olema enam ühtlustatud. Praeguses parlamendidiskussioonis oleme toetanud elektroonilise taksoveosüsteemi kasutamist. Reeglite ühtlustamine tähendab näiteks aga seda, et ka telefoniäpi vahendusel teenust pakkuvatel taksojuhtidel peab olema võimalus loobuda taksomeetrist ja tšekiprinterist, kuna edaspidi tekib see võimalus sõidujagamisteenuse pakkujatel.

Lisaks on oluline muuta kokkuleppevedu plaanitavast turvalisemaks. Selleks on oluline, et kokkuleppeveo teostaja omaks teenindajakaarti. Teenusepakkuja äpp peab tellimisel näitama lisaks juhi nimele pilti, juhiloa kehtivuse aega, sõidukimarki, sõiduki pilti ja tehnoülevaatuse kehtivust. Samuti on oluline, et kokkuleppeveo teostaja oleks Eesti äriregistrisse kantud ettevõtja, mitte füüsiline isik.

Üheks sõlmküsimuseks on olnud maksustamine ja maksude laekumine Eestisse. Eelkõige maksustamise läbipaistvuse huvides oleme leidnud, et ka süsteemioperaator peaks edaspidi olema registreeritud Eesti äriregistris. Lisaks registreeringule peab sõidujagamisteenuse pakkuja omama ühenduse tegevusluba, mis peab praeguse seaduse järgi vedajal tasulise sõitjateveo korraldamiseks olemas olema. Veel on oluline, et kohalikul valla- või linnavolikogul tekiks õigus kehtestada kokkuleppeveol kasutatavatele sõidukitele kvaliteedi- ja keskkonnasäästlikkust tagavad nõuded ning et nende poolt kehtestatud piirhinnad taksodele kehtivad ka kokkuleppevedudele.