Tesla võib ju oma auto kosmosesse saata, kuid Eesti autoturul valitsevad sellest hoolimata Toyota, Škoda ja Renault. Foto: SpaceX

2018. aasta algus tõi maksumuudatuse, mis võttis paljudelt firmajuhtidelt isu lubada töösõidukeid töövälisel ajal kasutada. Tõenäoliselt vahetas osa ettevõtteid senised sõiduvahendid väiksemate vastu: statistika järgi moodustas väikeste keskklassi sõiduautode müük 23,6% ja väikeste maasturilaadsete oma 17,1% kogumüügist. Pargimaasturite, kõikjalsõitjate, krossoverite jt kõrgema isteasendiga sõidukite populaarsus üldiselt ei näi kahanevat, pigem vastupidi. Kui väikeste maasturilaadsete kõrvale panna suuremad keskklassi autod, mille osakaal kogumüügist oli möödunud aastal 21%, selgub, et vähemalt iga kolmas müüdud auto (kokku 38,1%) meenutab millegi poolest džiipi.

« Avalehele 0 Kommentaari