Kes on teinud transporditööd, teab, kui lihtne on isegi märjal murul üherattaveolise (loe: esi- või tagaveolise) kaubikuga lootusetult kinni jääda, porisemast pinnasest rääkimata. Raske nina on pehmesse pinnasesse kinni jäämise retsepti peamine komponent. Raske koorma lisamine tagumisse otsa muudab olukorra ainult hullemaks ja kaubik näikse tahtvat edasiminemise asemel võtta suuna maakera sisemusse. Kuid mudas müttavad Opeli kaubikud pakuvad harjumatut vaatepilti. Mülkast võib läbi suruda iga autoga, aga see sumpamine siin näeb täiesti viisakas välja!

Nelikveoliste kaubikute valik n-ö rahvaklassis ehk kaubikute selles hinnaklassis, millega teeb tööd ja veab kaupa lõviosa Eestit, pole seni olnud väga suur. Veel vähem on pakkuda kaubikuid, millel on ka maastikusõiduks sobiv kliirens. Seetõttu pakub võimalus Opel Combo ja Vivaroga offroad’ida minusugusele kaubikuhaile üle mõõdukuse piiri kippuvat elevust.