Reedel avatud näituse „Ando Keskküla. Tehnodeelia ja tegelikkus” keskmes on kuraator Anders Härmi sõnul tehnika ja selle mõju inimesele.


Näitus on jaotatud kuueks teemaplokiks. See saab alguse ajast, mil Keskküla astus Eesti kunstiakadeemiasse tööstuskunsti erialale, ja lõppeb sõna otseses mõttes tema viimase teosega, mida avalikult eksponeeriti, ehk installatsiooniga „Hullu büroo”.

Keskküla alustas popkunstist ja võib öelda, et ta tõigi selle koos Andres Toltsiga vähemalt Tallinna kunstimaailma. Ta oli ka eelkõige disaini- ja arhitektuuriüliõpilasi ühendanud kunstnikerühmituse Soup ’69 liige.

Peale selle oli ta tihedalt seotud happening’i-kultuuri tekkimisega Eestis 1968. ja 1969. aastal. Sellest on näitusel ka materjali.

Avalehele
0 Kommentaari
Loe veel: