Pärast möödunud nädala presidendivalimisi on mõni demokraatia ja sõnavabaduse nimel võitlev poliitühendus võtnud USA meedias sõna, öeldes, et sisuliselt anti president Obamale valimistega mandaat muuta kampaania rahastamist. Samas tegi aga tagasivalitud president omaenda reklaamikampaaniaga sellele karuteene, kasutades täpselt samamoodi anonüümsusega looritatud SuperPAC-ide raha.

SuperPAC-ide (Super Political Action Committee) nime all tuntakse selliseid ühendusi, mis ei seosta ennast otseselt ühegi kandidaadiga, vaid võtavad ametlikult sõna ainult konkreetsete teemade poolt ja vastu. Mõlema suure erakonna selja taga seisab ülipatriootlike nimedega SuperPAC-e, kelle ainus ülesanne on tegelikult osta ja eetrisse lasta teise kandidaadi mustamise reklaame. Need organisatsioonid peavad oma annetajad avalikustama alles kuue kuu pärast, mis teeb valimishetkel täiesti arusaamatuks, kes ühe või teise kandidaadi kampaaniat rahastab.