![Huvitaval kombel loodetakse, et Rail Balticut polegi vaja elektriga varustada. Postid, traadid ja alajaamad on kõige viimane etapp.](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/2bf80020-2f5d-11ec-8059-ed02d40c24b7.jpg?noup&w=767&h=914&r=9:16)
Huvitaval kombel loodetakse, et Rail Balticut polegi vaja elektriga varustada. Postid, traadid ja alajaamad on kõige viimane etapp.
FOTO: | Delfi Meedia
Arutatakse, kas trassil võivad elektrirongide asemel sõita vesinikuga töötavad rongid.
„Hispaanlased on omadega jännis, neil on umbes paariaastane viivitus,“ ei varjanud majandus- ja kommunikatsiooniministeeriumi Rail Balticu koordinaator Kristjan Kaunissaare. Rail Balticu projekteerijad on Hispaania firmast IDOM.
Oled juba tellija?