Isamaa on viimastel kuudel ennekõike suutnud müüa ja kasvatada erakonna brändi. Kujunenud soodsatest tingimustest võetakse maksimum – esinetakse meedias, korraldatakse meeleavaldusi, tehakse välireklaami ja lubatakse piltlikult öeldes „meestele viina ja naistele kaineid mehi,“ kui tsiteerida Huko Aaspõllut.

Sellise brändivõimenduse puhul on aga oluline meeles pidada, et muutunud reitingutest ja sõnumitest hoolimata koosneb erakond endiselt samadest inimestest ja põhimõtetest, mis veel hiljuti esindasid mõnevõrra teistsuguseid poliitilisi prioriteete. Ehk bränd võib näida värske, kuid toode on jäänud samaks.

Oma roll on käimasoleva tulevärgi juures kindlasti ka erakonna uuel esimehel, Urmas Reinsalu teeb praegu tugevat tööd, et olla pidevalt nähtav ja end opositsiooniliidrina kehtestada. Ilmselt on ta selles rollis ka usutavam kui Helir-Valdor Seeder.