08.05.2024, 14:01
Kristjan Järvan: Tartu linnaplaneerimisest on õppida seda, kuidas asju mitte korraldada
(88)Kui vaadata näiteks autovabaduse puiesteed, siis vähemasti paar aastat tagasi suudeti seda Tartus korraldada nii, et kõik liiklejad kaotasid.
![„Kas tehtud-mõeldud stiilis linnaplaneerimine on tõesti miski, mida peaks teistele eeskujuks tooma?“](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/b902ce60-fc43-11ec-805d-cd21f2c1457c.jpg?noup&w=1200&h=711)
„Kas tehtud-mõeldud stiilis linnaplaneerimine on tõesti miski, mida peaks teistele eeskujuks tooma?“
FOTO: | Delfi Meedia
Tartu abilinnapea kutsus mind Tartusse külla õppereisile [1]. Võtan selle kutse vastu suurima heameelega, sest tudengiaja kodulinna on alati hea külastada. Loodetavasti annab õppereisil osalemine mulle võimaluse asjaosalistelt lähemalt uurida kaht teemat. Esiteks: mismoodi suudeti teha Tartus autovabaduse puiesteed, kus autod sõita said. Teiseks: kuidas Tartu linnavalitsus planeeris riigi põhimaanteele pop-up rattateed ja miks see ebaõnnestus.
Oled juba tellija?