Liiklusekspert: vanus ei ole parim kriteerium, mille alusel liikluses terasid sõkaldest eraldada
(72)PÄEVA FOOKUS | Pole kahtlustki, et mõned kolme-neljakümnesed juhid ei tule liikluses sama edukalt toime kui kuuekümnesed.
![„Üheks vabatahtlikuks võimaluseks võiks olla ka see, kui analoogselt meile tuttavale rohelisele vahtralehele võtaksime kasutusele ka näiteks punase vahtralehe, kus eakas juht on ise vabatahtlik näitama oma eripära liikluses.“](https://images.delfi.ee/media-api-image-cropper/v1/7301cbe0-c4be-11eb-bc66-719910f04e8e.jpg?noup&w=1200&h=711)
Nagu enamuses Euroopa riikides on ka Eesti elanikkond vananemas. Statistikaameti prognooside kohaselt võib 2040. aastaks 65+ vanuserühma elanike arv ligineda juba 30%-le. See puudutab otseselt ka sõidukite juhtimist, kus kehtib sarnane trend, kuid tulenevalt meie ajaloolisest taagast suureneb eakate juhtide arvu osakaal isegi kiiremini kui ühiskonnas tervikuna.