Vastus on lihtne – vahepeal tulid teised ametnikud, kes korraldavad kogu protsessi. Need on ametnikud, kes nägid viimati liiklusteste, kui õppisid ise autokoolis. Kelle jaoks on karjäär palju enamat kui ühiskonna heaolu.

Kuidas käituvad kohalikud rahva teenrid? Kõik koolitajad tundsid selle käitumise kohe ära, sest midagi uut ei toimu.

Kuidas tahetakse aega võita? Öeldakse, et meil pole statistikat, sest andmed ei ole koos, süsteem ei luba, liiga vara jms. See on jama.

Seda ei teinud ju meie! Transpordiamet ei koostanud küsimusi ise, vaid tellisime need ekspertide poolt (sellest räägime hiljem). Kelle vastutus on siis hanke koostamine, võitjate määramine ja tellitud töö hindamine?

Tuvastasime üksikud vead, aga neid oli ikka väga vähe ja nüüdseks on kõik parandatud. Räägin iga päev eksamil käijatega ja kinnitan, et ei ole parandatud isegi see, et kõik vastusevariandid oleksid küsimusega samas keeles.

Kiire ja mõttetu lahendus. Seekord oli ettepanek kohtuda ja näidata autokoolidele „uusi visuaale“. Kui me oleks sellega nõustunud, siis kuulutaks üks konkreetne ametnik välja, et koolidega on räägitud, probleem on lahendatud (ja tema on tubli).

Fookus eemale. EAKL-i nõuded ja etteheited ei puuduta ainult teooriaeksameid,