Laev sõitis veealusele liivavallile, teatas laeva omaniku RAS-i Eesti Merelaevandus avalike suhete osakonna juhataja Tiit Roosileht.

õnnetus juhtus kell üks päeval Taani ja Saksamaa vahel asuval laevateel Kadetrenneni farvaatris. Arvatavaks õnnetuse sõidu põhjuseks oli erakordselt madal veeseis, mis oli üks meeter alla keskmise merevee taseme selles regioonis.

Pärast veetaseme tõusu pääses laev iseseisvalt merepõhjast lahti ning kell 21.24 jätkas sõitu, teatas Roosileht. Ligi üheksa tunniga tõusis vesi 55 sentimeetrit, millest piisas laeva liivavallilt pääsemiseks.

Pärast liivavallile sõitu koheselt tehtud ballasti- ja kütusetankide kontrollmõõtmised näitasid, et leket laeval ei olnud. Laeva seisukord oli stabiilne, kalle oli null protsenti, ütles Roosileht. Laeva ahtriosa tõstmiseks pumpas meeskond osa kütust vööripoolsetesse kütusetankidesse.

Kolmapäeval Lätist Ventspilsi sadamast väljunud Kristjan Palusalu lastiks oli väetis ning ta oli teel Hiinasse. Laupäeval peaks Kristjan Palusalu jõudma Kalundborgi sadamasse tankimiseks. Sadamas korraldatakse laeva veealuse korpuse tuukriülevaatus, lausus Roosileht.

Baltic News Service

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena