EBU valis Amsterdamis kavandi välja kahe neile Eestist saadetud logo seast, parimaks osutus firma Bates 141 võistlustöö.

“See on Eestile tunnustus, sest on olnud Eurovisiooni korraldavaid riike, kelle logo pole EBU-le sobinud,” lausus Eurolaul’ 2002 kommunikatsioonijuht Raivo Suni. “Viimati vist ei sobinud EBU-le Iisraeli logo.”

Juhul kui EBU-le poleks sobinud kumbki Eestis logokavand, läinuks kasutusse EBU logo. “Teistel riikidel peale Eesti poleks olnud võimalust enda ideekavandit pakkuda,” märkis Suni.

Üks võidutöö autoreid firma Bates 141 tegevjuht Margus Klaar sõnas, et edu tagas nende logo puhtpraktiline originaalsus. “See oli värviküllane, paindlik ja rõõmus töö,” ütles Klaar. Tema sõnul võttis logo idee väljamõtlemine aega paar päeva, teostamine aga loetud tunnid.

Vastavalt logokonkurssi tingimustele said ideekavandi autorid Margus Klaar ja Veiko Tamjärv 15 000 krooni ning ETV omandas kõik logo autoriõigused.

Juulis ja augustis aset leidnud “Eurovision’ 2002” logokonkursile esitati kokku 51 kavandit.

Eurovisioon’ 2002 toimub järgmise aasta mais Tallinnas Saku Suurhallis.

Kuidas see lugu Sind end tundma pani?

Rõõmsana
Üllatunult
Targemalt
Ükskõikselt
Kurvana
Vihasena