Lastefondi šokireklaam peab ehmatama koostööle
Tegelikult pole vaja jäsemeid, vaid, nagu alati, raha ravi jaoks – haigekassale on liigesehaigete laste ratastoolist päästmine liiga kallis. “Kampaania eesmärk on teadvustada avalikkusele 9-aastase Erle ja teiste kroonilise liigesepõletiku all kannatavate laste olukorra tõsidust ning kutsuda inimesi appi tema ravi rahastamisel,” selgitas reklaamibüroo VVYR projektijuht Eve Järve.
“Erle koolikaaslased aitavad teda iga päev, nii nagu oskavad ja suudavad – abistades teda näiteks koolitreppidel või koti kandmisel. Täiskasvanutel on võimalus aidata rahaliselt,” selgitas Järve kampaania ideed.
Kas just jäsemeteta lapsi kujutav šokireklaam on see, mis lastefondile rohkem raha tooks? Järve sõnul olid sellise lahenduse leidmise juures reklaamibüroo, lastefond, lapsed ise ja nende vanemad. Tema sõnul on olnud kõik VVYR ja lastefondi nelja-aastase koostöö kampaaniad edukad ning saavutanud seatud eesmärgid.