Metroodes ja mujalgi üleval olevatel plakatitel on ahtapihaliseks kujundatud viinapudelile selga pandud Marilyni kuulus kleit filmist „Seven Year Itch”, kirjutab The Moscow Times.

Deirose firma toodud viinapudelil kerkib seelik kujuteldavas tuulehoos kõrgele, nii et valge lehviv kangas moodustab kontrasti reklaami muidu tumelilla taustavärviga. Reklaami tunnuslause on: „Omavahel, tüdrukud!”.

Daamide viina turundustöötaja Anna Kalanskaja sõnutsi peaks Daamide viin naistele meeldima : „Marilyn Monroe motiiv on naiselik ja kena. See (Daamide viin- toim) on mõeldud tavalisele vene naisele, kes eelistab viina valgele veinile või šampusele või teistele jookidele.”

Viin on müügil juba möödunud aasta novembrist saati ja siiani on müük tootjate sõnul hea olnud. Daamide viina on saadaval eri laimi, vanilli ja mandlimaitsega.

Inimesed on Daamide viina suhtes siiski eri arvamusel.

Anna Kalanskaja leiab: „Alati on meeldiv, kui midagi on nagu just sinu jaoks toodetud. Kui seda peol pakutaks, ma jooksin. Aga ma ei läheks seda ise ostma.”

Samas leiab üks kaupluses küsitletud noor ja viisakas riides mees nii: „Me olime isaga Tuulas poes ja me otsustasime seda perekonnapeo jaoks mitte osta. Naised peavad endi eest hoolitsema. Nende töö on hoida kodukoldes tuld ja lapsi sünnitada.”

Deiros ootab Daamide viina müügi kasvu naistepäeva ehk 8. märtsi eel. „See on meie pidu,” rõõmustab Kalanskaja. 

Packaging Europe'i andmetel on 45% viinatarbijatest naised. Ostude poolest jäävad naised meestele tugevamini alla: viimastel aastatel teevad 35% viinaostudest naised.