Võistluste nimi on seekord "Kiire auto ja unistuste auto" ja meisterdada tuli automudeleid. Võisteldakse kahes klassis. Esimene on "Kiire auto", elektrimootoriga võidu peale sõitvate autode klass, teatas Stokker.

Teine klass on "Unistuste auto", tegelikkuses veel loomata kontseptsiooniauto klass. Noorte disainerite looming ei pea sõitma, hinnatakse ideed ja teostust.

Kõige rohkem automudeleid, üle 400 valmistati Viljandimaal, kus aktiivseimad olid Valuoja ja Tääksi Põhikool kokku ligi 300 tööga. Neis koolides juhendab töö ja tehnoloogiaõpetuse õpetaja Margus Mikkor, kes on olnud parim varasematel Stokkeri meistrivõistlustel.

Mikkor ise põhjendab õpilaste suurt töödehulka enda loodud heade meisterdamistingimustega koolides. "Me tegime autosid kahel korral, kõigepealt esimesel poolaastal puidust mudeleid ja teisel poolaastal liikuvaid autosid. Mind ennast huvitab noorte meistrimeeste õpetamine ja laiemalt koolitöö üldse," räägib ta.

Priit Prints, Stokkeri omanikettevõtte Mecro juht tunneb heameelt konkursi populaarsuse kasvu üle. "On väga tore, et noored meisterdavad ja nende huvi seda teha kasvab. Käesoleval innovatsiooniaastal on meile toodud mitmeid huvitavaid töid, tunda on meistrite kätt ja võibolla saab kellestki järgmine Björn Koop," kinnitab Prints ja lubab Stokkeri meistrivõistluste traditsiooni jätkumist.

Stokkeri Tartu keskusse toodi 346, Tallinna 174 ja Haapsalu omasse 150 automudelit, Võrru 33 ja Pärnusse 12.

"Kiire auto ja unistuste auto" finaal peetakse mudelistide suurürituse Minimaailm raames 18. aprillil Tallinna Lauluväljaku ruumes. Võistlustele annavad hoogu ka maailma parim kardisõitja ja vormelilootus Kevin Korjus ning kiirendusautode Eesti kiireim Taavo-Erkki Vitsut.

Stokkeri meistrivõistluste nime all korraldatav traditsiooniline konkurss toimub neljandat aastat. Stokker on Eesti ja Balti riikide suurim tööriistade müügikett, kuhu kuulub 24 tööriistakeskust. Pakutakse tööriistu, aia- ja metsatehnikat, põllutöömasinaid, ehitus- ja laotehnikat.

Eelmisel aastal paadid

Eelmisteks Stokkeri meistrivõistlusteks „Ehita paat“ tuli valmistada olemasoleva veesõiduki mittesõitev koopia või veealuse või veepealse kruviga veesõiduk. Kokku laekus 681 tööd.

Koopiapaatide ehk olemasolevate veesõidukite koopiate klassis oli parim Villu Sarv Tartu Ülenurme Gümnaasiumist, teiseks tuli Andrus Kuusk Pärnu Koidula Gümnaasiumist ja kolmas oli Margus Paasik Tallinna Järveotsa Gümnaasiumist.

Veealuse kruviga paatide klassis oli parim Ott Soovik Rõuge Põhikoolist, teiseks tuli Nikita Rom Tallinna Tõnismäe Reaalkoolist ja kolmas oli Andrus Kuusk Pärnu Koidula Gümnaasiumist.

Veepealse kruviga paatide klassis oli parim Richard Kahu Rõuge Põhikoolist, teine Vassili Kiritšenko Sillamäe Kannuka Koolist ja kolmas Ervin Eivin Tallinna 21. Keskkoolist.

Juhendajatest olid parimad Margus Mikkor Valuoja Põhikoolist ja Tääksi Põhikoolist, Paul Kunman Tartu Kunstigümnaasiumist ja Mart Soobik Tallinna 21. Keskkoolist ja Viimsi Koolist. Parimad koolid olid Valuoja Põhikool, Tartu Kunstigümnaasium ja Tarvastu Kool.
2006. aastal valmistasid õpilased tuulelohesid, 2007. aastal otsesõitvaid ja raadio teel juhitavaid autosid.