Ühes kliendis tekitas see teade segadust, sest seni pole ta ühelgi arvel näinud palvet teatada arve kättesaamisest. Ainsale arvele lisatud Läti telefoninumbrile helistades sai ta mitte kõige puhtamas eesti keeles vastuseks: „See on selleks, et kirjutaks, kui te ei ole arvet kätte saanud, sest muidu me arvame, et te olete arve kätte saanud.”

Väike süsteemiviga

Elektrumi avalike suhete spetsialist Priit Pruul tõdes, et selline lause sattus firma väikese süsteemivea tõttu tõepoolest arve kaaskirja. „Tulevikus seda kindlasti enam ei juhtu. Arvele vastama seega muidugi ei pea – kui meile veateadet kirja mitte kohalejõudmise kohta ei laeku, loeme, et arve on kätte saadud,” sõnas ta selgituseks.

Mõndagi 220 Energia klienti üllatas firma müügijuhi Vahur Kuke sõnul, et neile tuli ka üks Eesti Energia logoga arve. „Jällegi tekkis klientidel arusaamatus, et miks peaks Eesti Energiale veel maksma,” ütles ta. Tegemist oli võrguteenuste arvega, mille saatis 220 Energia klientidele Elektrilevi nimel Eesti Energia. Teatavasti saavad inimesed, kellele pakuvad võrguteenust ja müüvad elektrit eri firmad, kaks eri arvet.