Uute elektriarvete ja näitude ümber on ikka veel suur segadus
Esimesi avatud elektrituru arveid saavad inimesed on uudses olukorras, nagu ka elektrit müüvad firmad, mistõttu vead ja arusaamatused on kerged tekkima. Segadust ei pruugi tekitada üksnes elektritarbijad, mõningate küsimuste tekkimise eest hoolitsevad ka elektrimüüjad ise. Näiteks imestas mõnigi Elektrumi klient selle üle, et elektriarvel seisis lause: „Palun kinnitage antud kirja kätte saamist e-mailile klienditeenindus@latvenergo.ee või vastusena sellele kirjale.”
Ühes kliendis tekitas see teade segadust, sest seni pole ta ühelgi arvel näinud palvet teatada arve kättesaamisest. Ainsale arvele lisatud Läti telefoninumbrile helistades sai ta mitte kõige puhtamas eesti keeles vastuseks: „See on selleks, et kirjutaks, kui te ei ole arvet kätte saanud, sest muidu me arvame, et te olete arve kätte saanud.”
Väike süsteemiviga
Elektrumi avalike suhete spetsialist Priit Pruul tõdes, et selline lause sattus firma väikese süsteemivea tõttu tõepoolest arve kaaskirja. „Tulevikus seda kindlasti enam ei juhtu. Arvele vastama seega muidugi ei pea – kui meile veateadet kirja mitte kohalejõudmise kohta ei laeku, loeme, et arve on kätte saadud,” sõnas ta selgituseks.