Tänavu saabus Haapsalu neuroloogilisse rehabilitatsioonikeskusse ravile maanteekraavi ohver. Teda sõidutanud auto peatus kraavi veerel. Sõidukist väljunud, kukkus ta nii õnnetult kraavi, et sai kaelatrauma ja vigastas seljaaju. Tagajärjeks sügav puue. Juulis sõitis veoauto Rakvere ringteel pärast ringristmikku sügavasse ammu puhastamata kraavi. Juht hukkus.

Eesti Päevalehe eelmise nädala lugu „Uue aja maanteekraavid külvavad ääretut pahameelt ja suurt rahulolu” tuletas üht traagilist sündmust meelde mehele, kes ei soovi oma nime lehes avaldada, kuid liigub töö tõttu sageli Eesti teedel. „Isa sooritas möödasõitu veoautost, mille juht ei märganud manöövrit, asus eelnevalt suunda näitamata vasakpööret tegema. Isa reaktsioon võis olla järgmine: kuna veoauto on kokkupõrkeks ohtlikult suur, on mõistlikum sõita väikese autoga ise teelt välja, seda enam, et tee kõrval paistis olevat tasane. Paraku polnud näha tee kõrval sügavat kraavi…,” meenutas ta oma isa aastatetagust surma Võsu teel.

Loe edasi, kas majandusminister Juhan Parts on kraaviehitajate poolel või soovib hoopis süsteemi muutmist. Saab teada sedagi, millised on olnud riigikontrolli etteheited maanteeametile.

Edasi lugemiseks:
1.99 Üksikartikkel ühe kliki mobiilimaksega