Tallinn reklaamib valimiste eel edukat mänguväljakute projekti
Tallinna ettevõtlusamet on tellinud pea 72 000 euro eest kampaania lasteaedadesse rajatud uute mänguväljakute reklaamimiseks. Mäletatavasti alustas linn selle aasta alguses programmi „Uus mänguväljak igale lasteaiale”, kus lasteaiad koos lapsevanematega said valida mänguväljaku jaoks välja sellise elemendi, millest lasteaias puudus oli ning mille linn siis lasteaeda püsti paneks. Mänguväljakute rajamiseks oli linnaeelarvesse planeeritud miljon eurot.
Nüüd on väljakute uuenduskuur tehtud ja Eesti Päevalehe käsutuses olevate dokumentide järgi valmib õige pea tehtut reklaamiv kampaania. OÜ Reklaam ja Meedia tegi ettevõtlusameti tellimusel 4600 euro eest meediaplaani, mille järgi kulub mänguväljakute projekti tutvustamiseks orienteeruvalt 71 760 eurot, sellest 60 000 eurot kulub telereklaamile TV3-s, Kanal 2-s ja PBK-s. Reklaamid hakkavad jooksma ka Tallinna TV-s, kuid see kanal linnalt reklaami eest raha ei küsi. Klipid tulevad 30 sekundit pikad ning on eetris 16. septembrist 29. septembrini ehk enne kohalikke valimisi.