Abilinnapea Klandorf: linn peab end reklaamima, sest kõik näitavad meid halvas valguses
Tallinna abilinnapea Kalle Klandorf ei näe probleemi, et linn kulutab 72 000 eurot reklaamimaks linnavalitsuse poolt korda tehtud mänguväljakuid kui edukat projekti, vaatamata, et lasteaedade korrastamine on nende igapäevatöö.
"Milles on küsimus?" küsib Klandorf, kuuldes, et 72 000 euro kulutamine linnavalitsuse igapäevase töö reklaamimiseks on ületanud uudiskünnise.
"Kuigi lasteaiad ei ole linnavalitsuses minu valdkond, olen kindel, et Tallinna tehtud reklaamid on põhjendatud. Inimesi peab tevitama, kui linn on mingi hea asja valmis saanud. Meist ju kirjutatakse kogu aeg nii halvasti. Võimalik, et kui üldine meelsus oleks meie suhtes positiivsem, ei peaks me neid reklaame avaldama," väidab Klandorf. "Kuidas muidu saaksid inimesed teada, mida me teeme," lisab abilinnapea.
Eesti Päevaleht kirjutas täna, et Tallinn kulutab 72 000 eurot, et reklaamida uuendatud mänguväljakuid. 60 000 eurot sellest kulub telereklaamile.